Jako jedyna firma w Polsce realizujemy szkolenia dla przedstawicieli handlowych oraz sprzedawców fotowoltaiki w oparciu o autorski program, który łączy przygotowanie techniczne w zakresie systemów fotowoltaicznych, ofertowania klientów, projektowania instalacji oraz sporządzania ankiet technicznych w miejscu realizacji inwestycji, z aspektami prawnymi dotyczącymi sporządzania umów z klientem, kwestii gwarancyjnych, RODO itd. oraz z modułem dotyczącym skutecznej sprzedaży instalacji w branży fotowoltaicznej. Szkolenie prowadzi 5 trenerów, specjalistów w danej dziedzinie, aby jak najefektywniej wdrożyć handlowców oraz osoby zajmujące się sprzedażą w branżę.
Szkolenia odbywają się w trybie ONLINE.
Dzięki zaawansowanym technologicznie narzędziom, z których korzystamy, w ramach szkolenia w trybie ONLINE uczestnicy mogą swobodnie komunikować się z trenerem i pozostałymi uczestnikami, pracują w grupach, a efekty ich pracy mogą na bieżąco być kontrolowane przez szkoleniowców.
Cena szkolenia: 1600 zł netto + 23%VAT
Jeżeli interesuje się tryb weekendowy, wybierz szkolenie:
5-8 marca - zapisz sie na szkolenie *
5.03 16:00 -20:00
6.03 09:00 - 18:00
7.03 09:00 - 16:00
8.03 17:00 - 19:00
A jeżeli nie, to wybierz szkolenie:
15-17 marca - zapisz się na szkolenie*
Każdego dnia 9:00 - 18:00
* Organizator zastrzega możliwość przesunięcia szkolenia na inny termin w przypadku małej ilości zgłoszeń na szkolenie.
5-8 marca - zapisz sie na szkolenie *
5.03 16:00 -20:00
6.03 09:00 - 18:00
7.03 09:00 - 16:00
8.03 17:00 - 19:00
15-17 marca - zapisz się na szkolenie *
Każdego dnia od 9:00 -18:00
WPROWADZENIE DO FOTOWOLTAIKI
--> Zasoby energii słonecznej, obliczanie uzysków energetycznych z instalacji fotowoltaicznej.
--> Wpływ kąta pochylenia i azymutu modułów na uzyski energetyczne instalacji fotowoltaicznych.
--> Rzeczywiste uzyski energetyczne z instalacji fotowoltaicznych w Polsce.
OGNIWA I MODUŁY FOTOWOLTAICZNE
--> Rodzaje ogniw fotowoltaicznych stosowane w typowych instalacjach.
--> Budowa i parametry techniczne modułów.
--> Wpływ zacienienia na wydajność modułów, zastosowanie optymalizatorów i mikroinwerterów.
--> Producenci modułów PV.
INWERTERY STRINGOWE ON-GRID
--> Podział inwerterów, budowa, zastosowania, parametry techniczne.
--> Technologia Solar Edge.
--> Producenci inwerterów on-grid.
PLANOWANIE WIELKOŚCI MIKROINSTALACJI FOTOWOLTAICZNYCH
--> Zasady rozliczania energii elektrycznej dla prosumentów w mikroinstalacjach. Liczenie efektywności ekonomicznej mikroinstalacji fotowoltaicznych.
--> Szybkie metody wyliczania potrzebnej mocy instalacji fotowoltaicznych dla inwestorów prywatnych i podmiotów gospodarczych.
--> Dobór elementów instalacji fotowoltaicznej do lokalnych uwarunkowań. Przykładowe konfiguracje systemów fotowoltaicznych.
ZGŁASZANIE MIKROINSTALACJI DO ZAKŁADÓW ENERGETYCZNYCH
--> Niezbędne informacje do zgłaszania mikro instalacji do zakładów energetycznych.
--> Ankieta techniczna dla wykonawcy instalacji.
--> Kompletacja informacji przez handlowca.
II dzień moduł praktyczny
ZASADY PRZEPROWADZANIA AUDYTU I WYKONANIE PROJEKTÓW INSTALACJI
9:00 - 16:00
Forma pracy: prezentacja na żywo przeplatana indywidualną pracą w wirtualnych pokojach (poprzez udostępnianie pulpitu i wyników swojej pracy, bieżąca konsultacja z trenerem, możliwość interakcji, zadawania pytań i rozwiązywania problemów)
→ Prezentacja wykonania projektu przez trenera w programie Solar Edge Designer/SMA Designer - rozmieszczenie modułów na budynku z dachem płaskim, skośnym i na gruncie z uwzględnieniem doboru poszczególnych komponentów (haki, śruby, profile, korki, klemy, elementy do uziemienia, obliczanie długości kabla, uzbrojenie elektryczne, dobór zabezpieczeń ppoż, ilość złączek MC4).
→ Wykonanie przez uczestników projektów instalacji na wybranych przez siebie budynkach dostępnych w google maps w Solar Edge Designer/SMA Designer. Ćwiczenia z rozmieszczania modułów na budynku z dachem płaskim/skośnym/na gruncie wraz z uwzględnieniem zadanych komponentów.
Przerwa 13:00 - 14:00
→ Weryfikacja profilu zużycia energii przez klienta na podstawie faktur z energetyki, plan wzrostu zużycia energii w kolejnych latach. Weryfikacja miejsc zabudowy modułów z uwzględnieniem zacienienia na dachu np. od komina, okien, itp., sprawdzenie zasięgu wi-fi w miejscu montażu inwertera, ustalenie tras poprowadzenia kabli, ustalenie rodzaju pokrycia dachówki, wymiarów dachówki, rodzaj pokrycia dachu płaskiego, uzgodnienia zabudowy modułów na gruncie. Uzgodnienia z klientem możliwości zabudowy instalacji na bazie inwerterów stringowych lub technologia Solar Edge. Informacja na temat przyłącza energetycznego, miejsca zabudowy licznika. Dokumentacja fotograficzna na miejscu.
→ Prezentacja wykonanych projektów przez uczestników.
ZASADY MONTAŻU INSTALACJI FOTOWOLTAICZNYCH
16:00 - 18:00
Forma: filmiki instruktażowe + sesja Q&A
Zabudowa modułów na konstrukcjach dachowych dla dachów skośnych z dachówką, blachodachówką, trapezem, na dachu płaskim (balast), konstrukcje na gruncie.
Wybór miejsca zabudowy inwertera oraz skrzynek z zabezpieczeniami instalacji.
Montaż i uruchamianie mikro instalacji fotowoltaicznej podłączonej do sieci.
Monitoring systemów fotowoltaicznych, wymogi dostępu do sieci internetowej, sposoby komunikacji inwertera z Internetem.
III dzień moduł prawno-sprzedażowy
8:00-10:00
MODUŁ PRAWNY
--> Omówienie umowy na wykonanie instalacji fotowoltaicznej podpisanej z konsumentem oraz z przedsiębiorstwem lub innym podmiotem prawnym. Rola pełnomocnictwa przy podpisywaniu umów
--> Sporządzanie umów z klientem na podstawie przygotowanych ofert
-> RODO oraz umowa powierzenia danych osobowych
--> Rola Rzecznika praw konsumenta
--> Kiedy klient może wypowiedzieć umowę
--> Skutki podpisania umowy u klienta, w siedzibie firmy, za pośrednictwem poczty elektronicznej oraz przez telefon
--> Umowa pomiędzy handlowcem a Zleceniodawcą/Pracodawcą.
10:10-13:00
MODUŁ SPRZEDAŻOWY
PSYCHOLOGIA SPRZEDAŻY
--> 3 najważniejsze potrzeby klientów w procesie sprzedaży
--> 9 poziomów świadomości klientów w branży fotowoltaiczne
--> Jak kupuje mózg?
--> Rodzaje sprzedaży a jej efektywność
STRATEGIE SPRZEDAŻY W BRANŻY FOTOWOLTAICZNEJ
--> 5 strategii zdobywania klientów w branży fotowoltaicznej (D2D, polecenia, kupione leady, własne kontakty z innej branży)
--> Sposoby pozyskiwania klientów z polecenia
ZARZĄDZANIE LEJKIEM SPRZEDAŻY
--> Prospecting – czyli proces pozyskiwania klientó
--> Budowa lejka sprzedaży – czyli przez jakie etapy przechodzi klient zanim kupi
--> Znajomość swoich liczb – praca na konkretnych wartościach
--> Uszczelnianie lejka sprzedaży
--> Strategie podnoszenia wyników
Przerwa 13:00-14:00
14:00-18:00
KOMUNIKACJA W SPRZEDAŻY
--> Znaczenie słów w rozmowie handlowej
--> Style komunikacji – czyli jak się dogadać z różnymi klientami?
ROZMOWA HANDLOWA
--> Wstęp do rozmowy (zimne telefony/kontraktowanie w sprzedaży
--> Diagnoza potrzeb (rodzaje i kategorie pytań
--> Komunikowanie korzyści w odniesieniu do klient
--> Rozbroić obiekcje – czyli jak radzić sobie z obiekcjami i odmową w procesie sprzedaż
--> Obrona ceny - praca z budowaniem wartości produktów i usłu
--> Zamykanie sprzedaży – rozpoznanie sygnałów do zamknięcia i wezwanie do działania
* Organizator zastrzega możliwość przesunięcia szkolenia na inny termin w przypadku małej ilości zgłoszeń na szkolenie.
REGULAMIN SZKOLEŃ
Definicje
Ilekroć w niniejszym dokumencie, występuje jedno z poniższych określeń, należy je rozumieć w następujący sposób:
Organizator lub CSD – Anna Zaremba prowadząca działalność gospodarczą pod firmą Centrum Szkoleniowo-Doradcze Anna Zaremba ul. Modrzewiowa 12, 32-608 Osiek, NIP 6381619046 adresy elektroniczne: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript. nr telefonu +48 500 606 244
Zamawiający – osoba fizyczna, osoba prawna lub jednostka organizacyjna, której kodeks cywilny przyznaje osobowość prawną, kierująca Uczestnika do udziału w szkoleniu lub konferencji
Uczestnik - osoba fizyczna uczestnicząca w szkoleniu
Umowa – umowa cywilnoprawna, której przedmiotem jest świadczenie przez Organizatora na rzecz Zamawiającego Usługi szkoleniowej
Strona – Organizator lub Zamawiający
Ustawa o prawach konsumenta - ustawa z dnia 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta.
Konsument - Zamawiający będący osobą fizyczną zawierającą z Organizatorem umowę o świadczenie usług szkoleniowych, niezwiązaną bezpośrednio z działalnością gospodarczą lub zawodową tej osoby.
§ 1
Regulamin określa warunki zawierania i rozwiązywania umów o świadczenie usługi szkoleniowych realizowanych przez Centrum Szkoleniowo-Doradcze Anna Zaremba (dalej: CSD) za pośrednictwem serwisu www.szkoleniaoze.com.pl, w tym uprawnienia Usługobiorcy do rezygnacji z zamówienia i odstąpienia od umowy.
§ 2
§ 3
§ 4
§ 5
Zgłoszony w zamówieniu uczestnik może być zastąpiony przed rozpoczęciem kursu szkoleniowego przez inną osobę z tej samej instytucji/firmy. Takie zastąpienie musi być potwierdzone w formie pisemnej przez zamawiającego.
§ 6
§ 7
W przypadku zgłoszeń grupowych terminy i warunki udziału uczestników ustalane są w drodze odrębnej umowy.
§ 8
§ 9
a. dane Zamawiającego (imię i nazwisko lub nazwę, adres zamieszkania/siedziby),
b. przedmiot reklamacji (nazwa Spotkania, termin i miejsce jego realizacji itp.),
c. uzasadnienie merytoryczne i formalne reklamacji,
d. oczekiwania Zamawiającego wobec Organizatora;
e. wskazanie osoby kontaktowej (imię i nazwisko, numer telefonu, adres poczty elektronicznej);
f. podpis osoby reprezentującej Zamawiającego lub przez niego upoważnionej do złożenia reklamacji
§ 10
- dostępu do danych osobowych,
- sprostowania danych osobowych
- usunięcia danych lub ograniczenia ich przetwarzania,
- wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania,
- przenoszenia danych.
- do wniesienia skargi
- przetwarza dane Uczestnika zgodnie z przepisami prawa, w szczególności uzyskał zgodę na podanie danych Organizatorowi w celu przetwarzania danych określonych Umową i niniejszym Regulaminem, w tym poinformował tę osobę o osobie Organizatora i jego danych i zapoznał ją z niniejszym Regulaminem, w tym o celach, podstawach przetwarzania danych i poinformował ją o uprawnieniach w związku z przetwarzaniem danych przez Organizatora.
§ 11
Załączniki:
Załącznik nr 1 do Regulaminu Szkoleń Informacje dotyczące korzystania przez konsumentów z prawa odstąpienia od umowy. Wzór pouczenia o odstąpieniu od umowy.
Załącznik nr 1do Regulaminu Szkoleń.
Informacje dotyczące korzystania przez konsumentów z prawa odstąpienia od umowy.
Wzór pouczenia o odstąpieniu od umowy.
1. Prawo konsumentów odstąpienia od umowy
Mają Państwo prawo odstąpić od niniejszej umowy w terminie 14 dni bez podania jakiejkolwiek przyczyny.
Termin do odstąpienia od umowy wygasa po upływie 14 dni od dnia zawarcia umowy.
Aby skorzystać z prawa odstąpienia od umowy, muszą Państwo poinformować Anna Zaremba prowadząca działalność gospodarczą pod firmą Centrum Szkoleniowo-Doradcze Anna Zaremba NIP 6381619046 adresy elektroniczne Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript..
Mogą Państwo skorzystać z wzoru formularza odstąpienia od umowy, jednak nie jest to obowiązkowe.
Aby zachować termin do odstąpienia od umowy, wystarczy, aby wysłali Państwo informację dotyczącą wykonania przysługującego Państwu prawa odstąpienia od umowy przed upływem terminu do odstąpienia od umowy.
Skutki odstąpienia od umowy
W przypadku odstąpienia od niniejszej umowy zwracam Państwu wszystkie otrzymane od Państwa płatności, niezwłocznie, a w każdym przypadku nie później niż 14 dni od dnia, w którym zostałam poinformowana o Państwa decyzji o wykonaniu prawa odstąpienia od niniejszej umowy. Zwrotu płatności dokonam przy użyciu takiego samego sposobu płatności, jaki został przez Państwa użyty w pierwotnej transakcji, chyba że wyraźnie zgodziliście się Państwo na inne rozwiązanie; w każdym przypadku nie poniosą Państwo żadnych opłat w związku z tym zwrotem.
2. Wzór formularza odstąpienia od umowy
(formularz ten należy wypełnić i odesłać tylko w przypadku chęci odstąpienia konsumenta od umowy)
Adresat: Anna Zaremba prowadząca działalność gospodarczą pod firmą Centrum Szkoleniowo-Doradcze Anna Zaremba ulica ...........................NIP 6381619046 adresy elektroniczne Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.
Data zawarcia umowy:
Imię i nazwisko konsumenta(-ów):
Adres konsumenta(-ów):
Podpis konsumenta(-ów) (tylko jeżeli formularz jest przesyłany w wersji papierowej):
Data: